Випуск Meizu E3 J-20 надійде в продаж завтра в 1999 році

On March 21, Meizu анонсувала наступний телефон з своєю дуже популярної лінії Blue Charm - E3. Але була ще одна модель під назвою Meizu E3 J-20 Edition. Остання відрізняється від звичайної моделі складним шасі з цинкового сплаву і задньою частиною кузова, виконаної у вигляді винищувача J-20. Сьогодні виробник оголосив, що цей телефон поступить у продаж завтра за ціною 1999 юанів ($ 317). Ця ціна була встановлена для варіанта 6 + 64 ГБ, тоді як колекційне видання з комбінацією пам'яті 6 + 128 ГБ коштує 2499 юанів ($ 397) .

meizu E3 j-20 Edition

The Meizu E3 J-20 Edition використовує новий процес задньої обкладинки. Мікронна канавка приносить унікальний досвід відчуття. Крім того, вся задня панель використовує настроюється процес лазерного гравіювання, щоб забезпечити абстрактний мінімалістський дизайн.

((
З точки зору конфігурації, телефон оснащений 5,99-дюймовим дисплеєм з роздільною здатністю 2160 × 1080 пікселів і співвідношенням сторін 18: 9, чіп Qualcomm Snapdragon 636, батареєю 3360 маг, що підтримує технологію швидкої зарядки 20 Вт, і багатьма іншими. Це також дуже привабливо, коли справа доходить до фотографії. Meizu E3 J-20 Edition оснащений 12 + 20-мегапіксельною подвійною камерою. Основний датчик має номер моделі Sony IMX362, який має 1,4-мікронних піксельну область і підтримує двоядерний фокус з повним дозволом. Що стосується другого об'єктива, то це датчик Sony IMX 350 з роздільною здатністю 20MP. На передній панелі він має 8-мегапіксельну камеру.

Як ми бачимо, Meizu E3 був створений для того, щоб конкурувати з Xiaomi Redmi Note 5. Він був non-official, рекламований як Redmi Note 5 killer. Але телефони Xiaomi були відомі своїми низькими цінниками. Телефон, про який ми говоримо, не є винятком. Більш високий варіант з 6 + 64 ГБ за ціною 1699 юанів ($ 268). Крім того, ще один конкурент Redmi Note 5 був запущений в особі Lenovo S5, більш високий варіант якого (4 + 64 ГБ) варто 1499 юанів ($ 236). Так що для Meizu E3 J-20 Edition буде непросто привернути увагу клієнтів.